Oczywiście jestem tego świadomy, że AMP ma wiele platform w ofercie. Wsparcia udzielam jednak tylko do jednej platformy (NT7) i jednego data feed (CQG). Dodam, że nie rozumiem Twojego uporu, przecież jeśli zadzwonisz do Chicago lub napiszesz email to włączą Tobie taką możliwość, podobnie jak wielu innych brokerów.
AMP Futures PL = NT7 + CQG (tylko)
W tym połączeniu istnieje wsparcie, pełne wsparcie w języku polskim. Nie muszę chyba tutaj wszystkich uświadamiać jak często wygląda tzw. wsparcie dla wielu platform. To, że na stronie www istnieje odpowiednia ikonka to jeszcze nie znaczy, że podczas rozmowy telefonicznej nie zostanie się odesłanym do wysłania maila na ogólny support@ a po odpowiedzi na owego maila okaże się, że "Proszę napisać na
support@multicharts.com" czy coś podobnego.
Wsparcie NT7 + CQG, które oferuję w PL obejmuje rozwiązywanie wszystkich problemów od ręki w języku polskim z Polakiem a nie supportem amerykańskiej firmy programistycznej. Nasi klienci, którzy czytają ten wątek mogą potwierdzić te słowa (jeśli są tacy, którzy tu bywają, ponieważ skala tego forum jest wysoce niezadowalająca przy targecie ponad $5000 i profesjonalnym podejściu).
Jest wiele firm zajmującym się masówką, klientem za 1000-10000 zł wpłaty. Z naszego punktu widzenia $5000 to jest absolutne minimum (dzienny depozyt o północy dla 1 szt. E-MINI S&P 500), które pozwala grać na depozytach dziennych ($500 dla 1 szt. E-MINI S&P 500). Z mojego doświadczenia wynika jednak, że bez znaczenia czy firma posiada 100 klientów, 1000 klientów czy 10000 klientów (aktywnych klientów) to w pierwszych dwóch przypadkach śmiało można przyjąć, że 10 (słownie dziesięciu) najaktywniejszych klientów firmy będzie odpowiadać za ponad 80-90% jej globalnego obrotu. To jest prawidłowość, która wg. mojej najlepszej wiedzy ma zastosowanie również dla wielu niszowych firm na rynku USA. Jeśli dodamy do tego, że klienci odpowiadający za pozostałe 10-20% obrotu generują 99% ogólnych pytań to decyzja o kierunku rozwoju usługi jako indywidualnej (staramy się zrozumieć klienta, jego doświadczenie, jego strategię wejścia/wyjścia, doradzić, doprowadzić do jego pozostania z nami) z pewnością będzie dla wszystkich zrozumiała.