SL nie zamknął pozycji = Stop Out !

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.
Godlas88
Uczestnik
Uczestnik
Posty: 3
Rejestracja: 06 cze 2012, 16:33

SL nie zamknął pozycji = Stop Out !

Nieprzeczytany post autor: Godlas88 »

Jestem początkującym traderem gram na platformie demo ok. 12 miesięcy i na koncie rzeczywistym ok. 2 m... Moje pytanie dotyczy SL i sytuacji która miała niedawno miejsce i którą nie do końca rozumiem, otóż ustawiony prze zemnie SL nie zamknął pozycji w oznaczonym miejscu, a w następstwie uaktywnił sie Stop Out i straciłem wszystkie środki (na szczęście nie było ich dużo) , po telefonie do biura obsługi Pani powiedziała, że czasami zdarzają się kotowania i trzeba być na to przygotowanym i takie sytuacje mają czasami miejsce. Przez cały czas który gram na platformie demo nigdy taka sytuacja nie miała miejsca, więcej nigdzie przez ponad rok jak interesuje się giełdą Forex nie trafiłem na informacje, że SL może "nie zadziałać", dodam że gram na platformie ECN, jeżeli ma to jakieś znaczenie.

W ostateczności zdecydowałem się na złożenie reklamacji do BM Alior i dzisiaj otrzymałem odpowiedź o której zaraz napisze, wcześniej jednak chciałbym bardziej przybliżyć i z wizualizować sytuację która miała miejsce dnia 22.05.2012, poniżej przysyłam dwa wykresy jeden 1D oraz tickowy wyraźnie opisane, głównie chodzi mi o sytuację z wykresu tickowego na którym widać jak cena Bid i Ask równomiernie przecinają linie ustawionego SL, który nie zamyka pozycji w wyznaczonym miejscu.


Zespół Nadzoru i Kontroli Zgodności z Prawem podpierając się paragrafem 50 ust. 5, który mówi:

http://www.aliorbank.pl/r...gulamin_OTC.pdf

§50 ust.5: Take Profit - warunek powodujący aktywowanie i przekazanie na rynek zlecenia zamykającego otwartą pozycję, gdy aktualna oferta rynkowa osiągnie określony poziom, mające na celu realizacje zysków z otwartej pozycji;